2011. október 20., csütörtök

Kész a fürdő és a gyerekszoba fala!!!










 El sem hiszem, hogy a napokon keresztül semmire se haladás ma átváltott sebességbe! Itt hagytuk ugye abba? Szóval a következő falunk két oldalon lesz fülezve, egyrészt hogy alul is legyen rögzítés, másrészt pedig hogy az oldalfalon is meglegyen ugyanez.
 Látható, hogy itt kisebb szakaszra ugyanannyi   fület készítettem, ezeknél egyet jobbra és egyet balra hajtottam ki. Az oldalsó részen 4 fül kell, de azt később fedem fel, miért.

szóval mikor kihajtjuk a füleket, az előre berajzolt felező vonalra tesszük, és megjelöljük a középső fül belső pontjait, valamint az oldalsó falon a két középső fül pontjait, ezeket pedig sniccerrel kivágjuk.A fület először alul, majd az oldalakon beillesztjük a helyére

berajzolhatjuk hogy nagyjából hol lesznek az ajtók




a berajzolás

begyömöszölés után a szoba

ez a másik oldal

felülnézet
én  miután megragasztóztam a füleket, tűzőgéppel össze is kapcsoztam az összeragasztani kívánt részeket, mert nem volt időm kivárni a száradást. Ami még fontos: senkit ne riasszon el, hogy látszódnak a fülek, és a felhasznált dobozok mintái, mert az utolsó lépés a "kitapétázás" és a "szőnyegezés" lesz. remélem holnap el tudom készíteni a konyha és a nappali falait is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése