2011. október 20., csütörtök

Képekkel!!!

Ebből a dobozból indulunk ki. 
 Hát mit ne mondjak, a technika ördöge mostanában nem kedvel! 3 napja elkészültek az első fotók, és ha minden jól megy perceken belül fel is lesznek ide töltve...  A gyűrött doboz senkit ne tévesszen meg, mert ahogy már említettem, hát itt azért lesz több réteg is, hogy strapabíró legyen a szerkezet. A dobozunkat először is az oldal ragasztásnál kettévágjuk. A fölső füleket én levágtam, és így mértem le az alapot: 62*62centit, majd ezt kivágtam. Az alapon berajzoltam a falak helyét, ami azért fontos, mert később ezeken a vonalakon lesz átvágva és átdugva a közfalakat alulról rögzítő fül.A lemaradt kartonból kiszabom a középső közfalat, ami nekem 62cm hosszú, és 37 cm széles lett. Ebből 4 centi a füleknek szánva.
Segédvonalat húzunk 4 centinél, és a képeken látható módon berajzoljuk a füleket, majd kivágjuk.
kettévágva 
a fülek bejelölése


így néz ki, kivágás után

 Ezen a képen látható, én hogy hajtottam be
a füleket; a középső lesz alulra rögzítve, fölső
kettő pedig felülre. Egyenlőre eddig jutottam a
készítéssel, mert nem jutottam el karton beszerző
körútra. A következő lépés a gyerekszoba és a fürdő közös falának elkészítése lesz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése