2011. január 29., szombat

Mindent a gyereknek(?)

Ma már tele vannak a boltok a készen kapható babákkal, és a hozzájuk tartozó ezernyi féle kiegészítővel. Anno rég letűnt gyermekkoromban egy "igazi" barbie-ért egy szatyornyi játékot cseréltem el, mert a mattel termék akkoriban nem volt elérhető a 3 lánygyereket nevelő családok számára. Na én elértem magamnak:-) Addigra már természetesen megtanultam kötni, mert mama Fürge ujjak magazinjaiban voltak a babához való leírások, és igen, addigra már kölcsön kértem a szomszéd lány húgának babáját, hogy hétvégén velem legyen maminál, és ruhát kössek neki, amit a megállapodás szerint megtarthatott, amiért nagylelkűen elvihettem a "Szindit". Hát így kezdődött...Mára a gyerekeim örökölték meg az évek alatt összevásárolt babákat, és a nagy lányommal együtt fogunk nekik ruhákat és egyéb jó kis cuccokat készíteni. Mert hát minek megvenni, mikor abból a pénzből rengeteg anyagot vehetünk, és meg is varrhatjuk?? Remélem sok jó ötletet adhatok  a hozzám hasonló anyukáknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése